Thursday, March 29, 2012

Kusut.

Kusut la pulak..

Sejak keje lain nih memang aku rs diri aku byk kusut dr dulu. Tak terurus. Time dh memang tak menyebelahi aku, nak kata ada time utk diri sendiri memanggggg kurangggg sesangat.

Bila kita outstation, balik umah, what do we expect? As a husband, as a father?

Kamon laaa.....aku letih la mcm nih. Asyik2 aku je yg terpaksa mengalah dgn keadaan. Aku lelaki, okkk, ada ego aku jugak. 

Bila pikir yg buruk2, mcm2 timbul. Tapi aku x sampai hati. Ikut hati memang dari dulu aku nk buat hal dah, tapi anak2...aku syg sangat kt anak2 aku.

Adoih...entahlah. Frust lah wei...sgt frust!

Time2 frust ni dok layan pulak lagu2 jiwang...kan ke best....

Mood dh memang out. Mlm kang aku nk gi surau (kot)..nk gi baca yaasin. Kot2 mau tenang sket jiwa nih


No comments:

Post a Comment